Basisrådgivning SKAT (for CLUB medlemmer)

Pris: 750,00 DKK inkl. moms

Via Dankort eller internationalt kreditkort

Bestil Basisrådgivning SKAT

Er du i tvivl eller har du spørgsmål vedr. dine skatteforhold, så kan du starte med at benytte vores basisrådgivning.

For en fast pris svarer vi på dine spørgsmål og anviser hvordan du bedst kan løse din skattemæssige problemstilling.

Vi gør det over telefonen eller i direkte mail. I nogle tilfælde er det nødvendigt, at du skriver til os og sender os den relevante dokumentation, og så gennemgår vi efterfølgende sagen over telefonen eller på mail.

Er du blevet involveret i en skattesag, gennemgår vi sagen og vejleder dig med hensyn til, hvilke muligheder der er for at vinde sagen og hvilke konsekvenser det kan have for dig ikke at føre den.

Du kan læse mere om dine medlemsfordele på www.maritimepeople.dk.

OBS

Hvis du allerede ved at du gerne vil have vores hjælp til at lave din forskudopgørelse eller årsopgørelse (selvangivelse) til SKAT.

SÅ vælg de services og spar udgiften til basisrådgivning.

Du er også altid velkommen til at kontakte os og spørge ind til valg af service. Det er helt gratis :-)

Kr. 750,- inkl. moms