Basisrådgvining JURA (for CLUB medlemmer)

Pris: 750,00 DKK inkl. moms
    Betaling

Via Dankort eller internationalt kreditkort

Bestil basisrådgivning JURA

Er du i tvivl eller har du spørgsmål vedr. dine løn- og ansættelsesvilkår, så svarer vi på dine spørgsmål.

Vi afklarer situationen og rådgiver dig om hvordan du bedst kan løse tingene. Vi rådgiver over telefon, mail, Messenger eller WhatsApp.

I nogle tilfælde er det nødvendigt, at du skriver til os og sender os den relevante dokumentation.

Er du blevet opsagt, er din arbejdsgiver gået konkurs, eller er du på anden vis blevet involveret i en sag i forbindelse med dit ansættelsesforhold, dit skib eller virksomhed vejleder vi dig med hensyn til, hvilke muligheder der er for at løse sagen til din fordel og hvilke konsekvenser det kan have for dig både at føre – og ikke at føre sagen.

Du kan læse mere om dine medlemsfordele på www.maritimepeople.dk

OBS

Hvis du allerede ved at vi skal hjælpe dig med gennemgang kontrakt og sparring vedr. start i dit nye job - eller hvis vi skal hjælpe dig med at være bisidder og/eller mægler overfor din arbejdsgiver.

SÅ vælg de services og spar udgiften til basisrådgivning.

Du er også altid velkommen til at kontakte os og spørge ind til valg af service. Det er helt gratis :-)

Kr. 750,- (inkl. moms)